Sponsor ads: Jom klik2

;

Friday, October 9, 2009

First posting on 9/10/2009


Salam kenalan dari jari jemari falcon.Blog ini ditubuhkan semalam.Atas rasa suka suki yang melanda dan rasa ingin mencari teman-teman blogger di alam maya yang penuh dengan kecanggihan yang melampau..keh3..

agak melampau juga kata-kata aku ini.semoga ade yang sudi tampil menonjolkan bakat serta nasihat serta pandangan yang bernas bagi mempopularkan Falcon Blog ini.
Walaupun pada asalnya tujuan aku menwujudkan blog ini adalah untuk mengisi masa terluang, tetapi ramai yang mengatakan setiap orang perlu memilki blog.

Kalo pada zaman dulu atau zaman sebelum aku lahir. Semua atau segelintir orang yang suka menulis akan menggunakan khidmat diari atau sekeping kertas untuk melakarkan serta meluahkan rasa tidak puas hati.

Akan tetapi dengan kecanggihan teknologi kini femahaman serta penggunaan terlalu berubah atau sedikit berbeza dari yang terdahulu. Rasanya dulu aku sendiri pon menggunakan cara yang seperti mana mereka yang terdahulu gunakan.

erm ok la sampai di sini tulisan aku yang pertama lepas ni aku akan menulis lagi.. terima kasih atas pelawat yang sudi singgah di sini..

salam,
FALCON

No comments:

;