Sponsor ads: Jom klik2

;

Saturday, October 24, 2009

Dari jakarta




Sah Nia dan Ardie bertunang


BERSAMA-SAMA menyambut hari kelahiran pada bulan April, pelakon sinetron Bawang Putih Bawang Merah, Nia Ramadhani dan ahli perniagaan, Ardie Bakrie memilih bulan tersebut untuk melangsungkan pernikahan mereka pada tahun depan.

Pada 17 Oktober lalu, Nia telah dilamar oleh Ardie untuk menjadi isterinya. "Semuanya berjalan lancar seperti yang diharapkan. Keluarga saya telah menemui keluarga Nia dan meminta izin. Alhamdulillah kami diberi restu," kata Ardie.

Melamar Nia di Jalan Benda, Ciganjur, Jakarta Selatan, bagi Ardie, mendirikan rumah tangga bersama Nia adalah perkara yang terbaik untuknya.

Selepas selesai majlis pertunangan, Ardie dan Nia gembira dan berharap mereka akan kekal bahagia. "Alhamdulillah, saya bahagia dan semoga kami akan membina sebuah keluarga yang baik," tutur Ardie.

Ardie juga memberitahu bahawa dia dan Nia akan melangsungkan majlis pernikahan mereka pada April depan.

"Harap-harap kami dapat bernikah pada bulan April tahun depan. Ini kerana hari jadi saya dan Nia jatuh pada bulan April. Tapi buat masa ini saya tidak pasti dengan tarikhnya.

"Nanti apabila semua benda sudah dipastikan, saya akan menjemput semua," tambah Ardie.

No comments:

;