Sponsor ads: Jom klik2

;

Thursday, October 22, 2009

aku dah dpt RM 1.00 dgn catcheye!!

Catcheye - you play, we pay

for Register klik sini>> http://www.catcheye.com.my/?r=3923


hehehe aku tak nak cakap bnyk pasal korang seme pon dah taw apa itu DUIT.. so sape nak duit DAFTAR CEPAT!!!!! senang jer cam nuffnang tu jgk... register sajer pon dah dpt RM 1.00 ..

UNTUNG WOOOO sape ng bagi duit camtu jep..pastu nak lebih pandai2 la keje lebih yerp... SELAMAT MENCUBA DAN SELAMAT BERJAYA UNTUK AKU JUGAK....

for Register klik sini>> http://www.catcheye.com.my/?r=3923

CLICK HERE

8 comments:

facebook hacker said...

pembayaran lewat apa?

falcon said...

ape yg lewat erk??

hBz said...

aku da join ni..tp nak buat ape pastu.huu

ZARA 札拉 said...

hehehe~

ku dah buat pagi semalam~

=]

K~UN said...

hehe..pmbyran guna alamat rumah..dia kirim cek..

*bukan lewat=lambat la cik falcon~
lewat=melalui*

falcon said...

aku wat x taw nk wat ape lps tuh..maen tabuh jerp nih...

falcon said...

zara lepan dh reg kena wat pe nk kasi wit tu jd bnyk2??

falcon said...

hai k~un...hehehe dh dpt cek ke?/

;