Sponsor ads: Jom klik2

;

Thursday, October 15, 2009

sekadar hiburan..



Salam semua..
Lagu ni aku tujukan buat mereka-mereka yang sedang mencari cinta..hehehehe
cinta!!!
apa itu C.I.N.TA?
ade orang kate cinta itu indah.
ade orang kate cinta tu pedih, sakit, perit, jerih,pahit.
ade orang kate cinta itu buta???

butakah cinta?
atau orang itu yang buta kerana cinta??
emm ade jugak yang kate
cinta itu manis, sedap, lazat, suka, best,
cam madu ke??

ade orang kate madu tu racun.
tapi kenapa masih ade orang yang bermadu?
ade orang kate racun itu menyakitkan,
tapi masih ade yang sudi menelan.

hebatkah kuase cinta?
cinta berkuasa atau manusia di kuasai cinta?
ade orang kate manusia sanggup mati kerana cinta?

ade orang kate cinta itu biasa jer... suka-suka.
ade orang kate cinta itu luar biasa..
kerana cinta manusia boleh berubah
kerana cinta juga manusia boleh lupa diri.

ade orang kate cinta itu kejam
ade orang kate cinta itu gila.
ade jugak yang kate cinta itu hitam.

tidak semua orang berjaya kerana cinta,
ade orang kate cinta itu menyusahkan,
dan ade orang kate cinta itu sangat diperlukan.

pada aku cinta itu sangat indah ,
jika kita pandai dan bijak mencoraknya,
cinta itu kadang-kadang menjadi buta,
kerana kita terlalu cinta,
buta akan apa yang di cinta.

cinta itu saling memerlukan,
cinta buat seseorang bahgia,
cinta buat kita gembira,
cinta itu buat aku terasa diri dihargai,

cinta kadang-kadang perlukan pengorbanan,
bercinta atau mencintai, atau di cintai,
tak semestinya kita akan bersama,
yang penting cinta itu hadir dari hati yang tulus dan ikhlas.

cinta aku kini hanya satu,
pada DIA YANG MAHA PENCIPTA,
NABI Muhamad S.A.W
&
cinta aku juga pada mak & abah.







6 comments:

Samaira said...

cinta itu entah hehehe

falcon said...

entah knp samaira??

ZARA 札拉 said...

cinta itu perasaan yang membentuk manusia~

falcon said...

erm membentuk untuk kebahgiaan hidup kan?? hehehe

Framestone said...

he..23x bro nk jumpe pun susah...

tp xkisah la..dari berplayboy dulu sampai la skrg nie dh jd milik org..baru la ternmpk semua itu he..23x

out of topic--> he...23x cam tue la citenye huhhuhu....

penat..?? entah la... bro dah 3tahun berblog.... hari2 wat entry...ade je bnde yg ingin dikongsikan...

www.broframestone.com

falcon said...

alamak playboy ke dulu ? huhuhu terer.. biase la setiap org ade pendapat tersendiri...

erm wow 3 tahun ..lame tu.. ptt la meriah je blog...

;